2013. március 23., szombat

Ismét Hévíz körül

Már két hete is van, hogy hazaérkeztünk a szokásos éves hévízi kirándulásunkról. Ebben az évben a pihenésen volt a fő hangsúly, de azért tettünk egy-két rövidebb kirándulást. Voltunk Zalakaroson,
Vonyarcvashegyen.
Kehidakustányban:
Bár a gyógyfürdőkben nem jártunk belülről, hiszen a szállásunkon nagyszerű úszómedence volt. Itt kezdtem a napot rendszeresen egy félórás úszással.
Kehidán megnéztük a Deák kúriát, kiállítást:
Kézimunkára vonatkozó  dolgok is láthatók ott, pl. Deák barátjának, Vörösmarty leányának aprólékos kézimunkái, a zalai asszonyok ajándéka, egy hímzett
fotel.
Jártunk a románkori temetőkápolnánál, ahol Deák Ferenc felmenői nyugszanak.
Még az odafelé úton meglátogattuk Jolimamát, ahol finom süti és kávé várt ránk és persze üres kézzel megint nem lehetett eljönni.Majd mutatom, hogy én mire használtam a kis fém diszecskéket,amit ő a hajócsipke kézimunkáiba szerkeszt bele.
Szerencsénkre még pont kifogtuk a jó időt és kimaradtunk az utánunk egy héttel következő ítéletidőből,a nagy márciusi  hófúvásból.
Egy kicsit készültem is erre a kirándulásra, varrtam a karácsonyra kapott GPS-nek, a zsinórjainak és a fényfépezőgépnek egy tokot.A fényképező tokjának leírását itt találtam:
http://ritafoltok.blogspot.hu/2011/03/kamerataska-sk-camera-bag-hand-made.html

És egy kis Balaton meg a környéke:

2 megjegyzés:

  1. Megint csak szép napok voltak:-) Pl. Kehidakustyánban még nem jártam.
    Mindig olan tartalmas kirándulásokat tesztek.

    Kíváncsi vagyok, mit készítettél a kis tibeti köztesekből. A dobozka már készen van, vinni fogom:-)

    VálaszTörlés
  2. BUÉK!
    Most találtam a naplódra, gratulálok a munkáidhoz!

    VálaszTörlés