2009. augusztus 11., kedd

Jó régen jelentkeztem már, de nagy változás állt be az életemben.
"Nyugdíjas" lettem. Igaz kicsit hirtelenül, kicsit váratlanul, de nem bánom. Rengeteg mindent terveztem, sokminden a nyakamba szakadt.
A számítógépet is hanyagoltam, több éven át munkaeszközöm volt, talán kicsit sok is lett belőle.
Most szép lassan szoktatom magam vissza, mert azért nem jó azokat a barátokat elveszíteni, akikkel leginkább itt tartjuk a kapcsolatot, mert messze vannak, elfoglaltak és csak itt tudják például a készített munkáikat megmutatni, kicsit magukról beszélni, a családjukban, környezetükben történtekről beszámolni.
Elég hirtelen szántam rá magam az írásra is, -most vagy soha-, igyekszem gyakrabban jönni.
Egyenlőre ennyi, folytatás következik...

1 megjegyzés:

  1. Szép nyugodt nyugdijas éveket ! Na most lesz az ,hogy semmire nem lesz időd.

    VálaszTörlés