2009. szeptember 12., szombat

Kirándulások



TAMÁSI






Egy egy hónappal ezelőtti eseményről írok. Az "index fórum" kézimunkázói Jolimama hívására egy minitalira Tamásiba utaztak. A minitali végül nem is lett olyan kicsi, voltunk legalább huszan plusz néhány hozzátartozó.

Nagyszerű szakmai találkozó volt, szép környezetben, a Parkerdő kis tava mellett.
Kis ajándékok cseréltek gazdát, szép mintákat találtunk és hoztunk haza egy albumból, amit szétszedhettünk.

Én is találtam egy horgolásmintát, amit azóta el is készítettem, a vászon alapot és a horgolócérnát még a városligeti találkozón vettem.


És persze megint egy csomó fonalat vettem, kaptam.

Tamásiban most nem fényképeztem, legközelebb pótolom, a környezet gyönyörű, az időnk szép volt és megint egy jó kis társaság jött össze.





SIROK, EGER

Két héttel ezelőtt pedig Sirokon és Egerben jártam. Ez egy alapítványi kirándulás volt, ahová egy kedves meghívást kaptam. A kerületünk testvértelepülése Sirok, így az ottani önkormányzat vendégei lehettünk egy egész napra. És ha már itt voltunk, hát saját költségre megtoldottuk egy következő napi egri túrával.

Sirok nagyon kellemes hely és úgy látszik jó gazdái vannak, igyekeznek jól gazdálkodni a pályázati pénzekből is, most éppen a vár rendbehozatalára áldoznak sokat.






Másnap pedig Eger. A város megint a régi jó iskolai kirándulások hangulatát idézte.


Nem is tudom, hogy hogyan fért ennyi minden a napba, fürdő, séta a városban, a vár, népzenei fesztivál a Dobó téren, bolhapiac és a Szépasszonyok völgye.


Képek a képtáramban láthatók, de legyen itt is egy mutatóban.



1 megjegyzés:

  1. Szép , és jó helyen jártál, Tamásiba a következő alkalommal én is szívesen elmennék.

    VálaszTörlés