2009. március 25., szerda

A Föld Órája


Tegnap a táskavarrás után összepakoltam, észre se vettem, hogy a varrás során ilyen kis apróságok kerültek elő. Persze, mert a virág levelének varrásához való anyagért elég sok mindent összeturkáltam. Előkerült a máltai porcelán gyűszűm, meg egy csomó jópofa gomb.


És kaptam egy levelet. Én ezt az egy óra villany- nélküliséget szivesen vállalom.

Csatlakozz Te is a Föld Órájához!

Március 28-án egymilliárd ember csinálja. Te se maradj ki!A Föld Órája akció 2007-ben indult Sydney-ből és 2009-re a világlegnagyobb klímavédelmi eseményévé nőtte ki magát.Regisztrálj a www.earthhour.org weboldalon, és kapcsold le a villanytmárcius 28-án, szombaton este 20:30 és 21:30 között!Mit tehetsz még?- Küldd tovább ezt a levelet mindenkinek!- Mesélj a Föld Órájáról mindenkinek!Köszönjük, hogy Te is csatlakozol!
WWF Magyarország

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése