2009. február 23., hétfő

Kötéspróba

Éjjel óta csak hullik a hó, hullik. Reggel letakarítottam a járdát a ház előtt, van vagy 80 méter, és bár folyamatosan esik, az a szerencse, hogy a fekete járdán az azóta esett hó nem marad meg, elolvad. Körülötte minden fehér. Bár estére a latyakot nem fog ártani lesöpörni, le ne jegesedjen.

Annyit beszéltünk mostanában arról, hogy jön a tavasz, kell, hogy jöjjön rövidesen, hogy a garázsból előhoztam a kertből kiásott és becserepezett metélőhagyma bokrocskákat, legalább ezekkel bíztatgatva az eljövetelét. A zöld hajtásokban egy ideig gyönyörködtünk, azután levágtam. Holnap tojásos lepényt sütök, ezzel megszórva nagyon finom és mutatós is lesz.


Nem bírtam tovább nézegetni a frissen vásárolt fonalat, ki kellett próbáljam. 30 szemre csináltam a próbát, jópofa, bár majd a végleges, jóval több szemből álló darab kicsit másképp fog kinézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése