2011. október 16., vasárnap

Közjáték

A múltkor mutattam, hogy egy szürke kardigánt horgolok magamnak, A horgolótűtől annyira fájt a kezem, hogy kénytelen voltam visszatérni a kötőtűkhöz. Érdekes, attól nem fájt. A fájdalomnak persze oka volt, körte és birsalmabefőzés, leginkább a pucolás. Elsőnek az unokaleánynak régóta ígért pulcsi került sorra.


Utána visszatértem a horgoláshoz, haladtam is vele egy kicsit, de "sajnos" közben betévedtem egy turkálóba, ahol találtam néhány csomag nekem tetsző fonalat. Hazaérve ki is kellett próbálnom és miután a minap a szabadtéri ovis ünnepségen Bence és Máté is már szinte fáztak, gondoltam, itt az ideje a sapkakészítésnek.




Jolimama a Kézimunkások Baráti Köre blogon kérte, hogy tegyünk fel karácsonyi ajándékötleteket, a sapi mintáját holnaptól megtaláljátok itt:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket készítettél ismét.

    Azt meg külön megköszönöm, hogy felteszed a karácsonyi ötletekhez a sapik leírását:-)
    Remélem, mások is fogják követni a példádat:-))

    VálaszTörlés